Het kantoor wordt meer een ontmoetingsplek

De Nederlandse kantorenmarkt is al jaren sterk aan het veranderen. Je hebt als ondernemer niet meer zoveel vierkante meters nodig als vroeger. Mensen werken naast de eerste werkplek op kantoor veel thuis (op de tweede werkplek) en onderweg (de derde werkplek). De functie van de eerste werkplek (het kantoor) verandert hierdoor sterk. Het kantoor wordt meer een ontmoetingsplek. Een soort clubhuis voor het bedrijf, waar je afspreekt met collega’s en klanten.  

Ontwikkelingen kantoormarkt

Als je als bedrijf kantoorruimte zoekt is het vaak niet meer logisch om zelf een langjarige huurovereenkomst van 10 jaar aan te gaan en alles, waar een kantoor vandaag de dag aan moet voldoen, zelf te faciliteren. Je wilt mee kunnen bewegen met de ontwikkelingen binnen je bedrijf en de markt en gebruik kunnen maken van kantoorgebouwen die van alle gemakken zijn voorzien. Je zoekt dus eigenlijk een soort ‘Office as a service’ zodat je je als ondernemer op je core business kunt concentreren.

Werken in Utrecht Euclideslaan

Kantoorruimte voor startups, scale-ups en gevestigde bedrijven

Zzp’ers en startups, maar ook scale-ups en het MKB maken tegenwoordig veelal gebruik van flexibele kantoorruimte. Men huurt kleinere metrages, compleet ingerichte kantoorunits en flexplekken in zogenaamde kantoorverzamelgebouwen. Het is de standaard geworden in de markt. En deze standaard wordt bepaald door vastgoedbedrijven zoals Smart Office. Smart Office is een concept van Merin, waarbij je kantoorruimtes kunt huren waar je zonder ‘gedoe’ direct aan de slag kunt. Deze kantoorruimtes kun je helemaal ‘plug and play’ huren. Het internet, een nette gezamenlijke pantry, onbeperkt koffie en thee en schoonmaak en gebruik van vergaderruimtes is inbegrepen.

Amstelveen - Bavincklaan

  • Flexplekken beschikbaar
  • Kantoorunits vanaf 14
  • Naast een hotel gelegen
  • Full-service verhuurder

Amsterdam – Arena Boulevard

  • Flexplekken beschikbaar
  • Kantoorunits vanaf 11
  • In de wijk Bullewijk gelegen
  • Full-service verhuurder

Breda - Konijnenberg

  • Flexplekken beschikbaar
  • Kantoorunits vanaf 10
  • Een compleet businesspark
  • Brengt ondernemers samen

Boetiekkantoren van Smart Office

Smart Office heeft inmiddels 17 locaties, met een geheel eigen identiteit, verspreid over heel Nederland. Maar als je toch liever je eigen stempel drukt op de ruimte die je wilt huren, is er ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. De boetiekkantoren van Smart Office typeren zich o.a. door: een flexibele huurtermijn, volledig ingerichte werkplekken, goede koffie, gezonde restaurants en een zeer hoge servicegraad.

Hulp nodig?

Hoe kan ik mijn aanvraag het beste versturen?

Wij adviseren u de aanvraag te versturen door het contactformulier bij het betreffende object in te vullen. Zo weet de aanbieder direct in welk object u interesse heeft en kan u daardoor beter van dienst zijn.

Heeft u vragen over een specifieke locatie?

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Bent u in meerdere locaties geïnteresseerd?

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Heeft u een specifieke zoekvraag?

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Wij proberen de kantoren die wij verhuren zo duidelijk mogelijk te presenteren aan u als huurder. Daarom kiest Goedkope Kantoorruimte er voor om de lijntjes tussen u en de verhuurder kort te houden. Via de contactformulieren bij de objecten vraagt u meer informatie of een bezichtiging aan.

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Verwijderd uit uw favorieten.