Papierloze kantoorruimte? Beter voor jezelf en het milieu!

Steeds meer zzp’ers houden hun administratie online bij. Een uitstekende keuze, want het is niet meer van deze tijd om al je facturen in een boekwerk te bewaren, nietwaar? Maar welke voordelen biedt een papierloze kantoorruimte allemaal? We hebben er een aantal voor jou op een rij gezet.

Voordeel 1: het geeft rust

Een bureau zonder al te veel rommel geeft rust in je bovenkamer. En we weten allemaal wat rust in je bovenkamer voor effect heeft: creatieve ideeën en focus op je werk. Precies wat jij als zzp’er nodig hebt! Want ieder productief uurtje op een dag is kostbaar voor jou. 

Voordeel 2: al je facturen heb je digitaal bij de hand

Werk jij nog uitgeprinte facturen? Dan ben je waarschijnlijk één van de laatste zzp’ers die dit doet. Het kan namelijk véél makkelijker! Met een online boekhoudpakket, zoals AFAS SB+, heb je jouw administratie altijd digitaal bij de hand. Waar je ook bent. Met de AFAS Scan & Herken functie boek je eenvoudig jouw facturen in.

Voordeel 3: het is een stuk beter voor het milieu

Print jij jouw facturen nog iedere keer uit? Niet meer doen, want dat is niet goed voor het milieu! Zeker omdat het óók anders kan. Met AFAS SB+ hoef je geen factuur meer uit te printen. Dat scheelt een hoop bomen aan het eind van het jaar, nietwaar?

Voordeel 4: je raakt je facturen nooit meer kwijt

Als je het proces van inkoopfactuurverwerking volledig digitaliseert, dan heb je een betrouwbare administratie. Je houdt namelijk gemakkelijk het overzicht. Wil je weten waar een factuur zich bevindt? Met één muisklik op de knop kom je er gemakkelijk achter.

Voordeel 5: je houdt tijd over waar je écht goed in bent: ondernemen

Heb jij ooit iemand horen zeggen: “De boekhouding vind ik fantastisch om te doen?” Nou, wij niet! Een zzp’er is gemiddeld 8 uur per maand kwijt aan zijn administratie. Met andere woorden: een hele werkdag. Kostbare tijd die jij gewoon lekker wilt inzetten voor waar je écht goed in bent, namelijk ondernemen. Automatiseren die administratie, zouden wij zeggen! 

Onze voordelen

Wat vindt u van ons?

Gerelateerd nieuws

Hulp nodig?

Hoe kan ik mijn aanvraag het beste versturen?

Wij adviseren u de aanvraag te versturen door het contactformulier bij het betreffende object in te vullen. Zo weet de aanbieder direct in welk object u interesse heeft en kan u daardoor beter van dienst zijn.

Heeft u vragen over een specifieke locatie?

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Bent u in meerdere locaties geïnteresseerd?

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Heeft u een specifieke zoekvraag?

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Wij proberen de kantoren die wij verhuren zo duidelijk mogelijk te presenteren aan u als huurder. Daarom kiest Goedkope Kantoorruimte er voor om de lijntjes tussen u en de verhuurder kort te houden. Via de contactformulieren bij de objecten vraagt u meer informatie of een bezichtiging aan.

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Verwijderd uit uw favorieten.