Kluisjes aanbieden: een goede optie voor jouw evenement?

Organiseer jij een grootschalig evenement, of bestaat jouw beroep voor een deel uit het organiseren van samenkomsten van grotere groepen mensen? Dan ben je je vast bewust van het belang van een veilige opbergplaats voor de spullen van jouw klanten. 

De juiste locker voor op kantoor

Om hierin goed te kunnen voorzien, is het belangrijk om de goede hoeveelheid en juiste soort lockers aan te bieden. Daardoor kan het soms lastig zijn om in te schatten welke soort lockerkast het meest geschikt is. Wil jij graag lockers aanbieden voor jouw klanten, maar weet je nog niet zeker welk type het meest geschikt is? In dit artikel kun je alle informatie lezen wat betreft jouw vragen over lockers.

Wat is een lockerkast precies?

Een lockerkast is een kast die gevuld is met kluisjes. Elk kluisje is voorzien van een sterke, metalen deur, die voorzien is van een goed slot. In de meeste gevallen zijn deze sloten te openen door middel van een sleutel. Het gebruik van lockerkasten is vaak door middel van betaling en dus is het bij veel lockerkasten alleen mogelijk ze te gebruiken wanneer er een twee euro muntje ingeworpen wordt. Zo kunnen klanten voorzien worden van een veilige plek om hun spullen op te bergen, terwijl het bedrijf er ook nog wat aan overhoudt. Lockerkasten worden voornamelijk gebruikt op festivals, concertlocaties, beurzen en kleedruimtes, maar worden ook frequent gebruikt op werk en natuurlijk op scholen en universiteiten. 

Welk type lockerkast past bij jouw doeleinde?

Er zijn allerlei verschillende doeleinden voor lockerkasten. Dit maakt dat het soms best lastig kan zijn om de geschikte kast voor jouw bedrijf te vinden. Er zijn een aantal factoren waar je rekening mee kunt houden bij de keuze. Ten eerste moet je denken aan de hoeveelheid die nodig zal zijn. Bij een grootschalig evenement kunnen er al gauw duizenden lockers nodig zijn, waar de hoeveelheid bij bijvoorbeeld een zwembad een stuk minder zal zijn. Daarnaast is ook de grootte van de op te bergen spullen van belang. Wanneer het alleen gaat om bijvoorbeeld telefoons of kleine tasjes, kunnen kleine lockers al voldoen. Zo kun je er ook veel meer kwijt. Wanneer er vooral grotere tassen en jassen opgeborgen moeten worden, komen er grotere lockers aan te pas. In dit geval zul je dan sneller kiezen voor zogenaamde garderobekasten, die voorzien zijn van ruime, hoge lockers. Realiseer je dus goed hoeveel mensen er ongeveer gebruik zouden maken van de lockers en wat zij mee zouden nemen naar jouw evenement, om daar de soort en hoeveelheid lockers op aan te passen.

Onze voordelen

Onze voordelen

Wat vindt u van ons?

Gerelateerd nieuws

Hulp nodig?

Hoe kan ik mijn aanvraag het beste versturen?

Wij adviseren u de aanvraag te versturen door het contactformulier bij het betreffende object in te vullen. Zo weet de aanbieder direct in welk object u interesse heeft en kan u daardoor beter van dienst zijn.

Heeft u vragen over een specifieke locatie?

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Bent u in meerdere locaties geïnteresseerd?

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Heeft u een specifieke zoekvraag?

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Wij proberen de kantoren die wij verhuren zo duidelijk mogelijk te presenteren aan u als huurder. Daarom kiest Goedkope Kantoorruimte er voor om de lijntjes tussen u en de verhuurder kort te houden. Via de contactformulieren bij de objecten vraagt u meer informatie of een bezichtiging aan.

Aan de rechterzijde bij ieder object vindt u de optie om direct contact op te nemen met de verhuurder. U kunt op het telefoonnummer klikken om te bellen of u kunt een vraag toevoegen in het contactformulier.

Dan kunt u het beste gebruik maken van de optie ‘’Favorieten’’. U voegt de objecten van uw keuze toe aan uw favorieten. Bent u klaar? Ga dan naar de Favorieten. U heeft nu nog de mogelijkheid om per object een extra opmerking toe te voegen. Vervolgens verstuurt u de aanvragen en u ontvangt zelf een kopie in uw mail.

Wilt u bijvoorbeeld meerdere locaties tegelijk huren of zoekt u een locatie groter dan 250 m² Neem dan contact op via onze contact pagina. U kunt ons zowel per mail als telefonisch bereiken. Wij gaan dan samen met u aan de slag om  een passende oplossing te vinden.

Verwijderd uit uw favorieten.