Kantoorruimte Schijndel – Hoofdstraat

Zoek jij een tijdelijke werkruimte in Schijndel?
In het centrum van deze gezellige stad staat deze prachtige kantoorvilla. Dit pand uit omstreeks 1920 is zowel van binnen als van buiten prachtig om te zien.
De werkruimtes zijn geschikt voor kantoorhouders en voor kunstenaars (schoon werken is wel een must). Wil jij graag werken in dit prachtig karakteristieke pand met een representatieve uitstraling? En vind je het leuk om met anderen een pand te delen? Dit is je kans!

Wij bieden:
De oppervlaktes variëren van 19m² tot 80m²;
De ruimtes hebben voldoende lichtinval dus uitermate geschikt voor kunstenaars;
Maandelijkse kosten vanaf €180,- ex btw;
De ruimtes bieden wij aan op basis van een bruikleenovereenkomst inclusief gas, water en licht;
Goed bereikbaar met zowel eigen vervoer als het openbaar vervoer;
Voldoende parkeerplek aanwezig.

Kantoorruimte Breda – Parade

De Chassékazerne is een voormalige militaire kazerne aan de Parade in het centrum van Breda.
Deze unieke locatie mogen wij tijdelijk beheren tot aan de start van de herontwikkeling tot Breda Botanique.

Een aantrekkelijke broedplaats voor ondernemers en atelierhouders op een van de meeste aansprekende locaties in het centrum van Breda.

Ben je op zoek naar een locatie die anders is dan anders? Neem vooral contact met ons op om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Ruimtes beschikbaar vanaf 25 m2;
Maandelijkse kosten vanaf €261,- exclusief BTW;
Wij bieden dit aan op basis van een bruikleenovereenkomst inclusief g/w/e;
Werken in de avond en weekenden is mogelijk;
Parkeren tegen betaling in de directe omgeving;
Zeer centraal gelegen;
Unieke uitstraling.

Kantoorruimte Veenendaal – Wageningselaan

Zoek jij een nette kantoorruimte in Veenendaal?

In een monumentaal pand is bedrijvenverzamelgebouw ‘Het Ambacht’ gevestigd. Hier huur je een kantoorruimte die voldoet aan jouw wensen. Of het nu een enkele kamer is voor 1 of 2 personen, meerdere kamers voor een team of zelfs een hele gang voor jouw bedrijf.
Het Ambacht is dé plek om andere ondernemers te ontmoeten, samen te werken en elkaar te versterken.Al vanaf €250,- per maand exclusief btw huur je hier een eigen kantoorruimte met een flexibel contract (vanaf 3 mnd), je kan dus groeien en krimpen zoals het jou uitkomt.
Het gebouw beschikt over een representatieve entree met een bedrijfsnamenbord en gratis parkeergelegenheid voor de deur. Naast je eigen kantoor kun je gebruik maken van:
Algemene spreekkamers;
Presentatieruimte;
Internet;
Aanwezig meubilair.

Het Ambacht is goed bereikbaar en er is ruim voldoende parkeergelegenheid.

Heb je interesse in een vrijblijvende bezichtiging of ontvang je graag meer informatie? Neem snel contact op met ons op.

Kantoorruimte Vlaardingen – Olivier van Noortlaan

Dé plek om te ondernemen: voormalig Unilever R&D terrein in Vlaardingen!

Deze toplocatie doet je hart sneller kloppen. Zoek je een plek, groot of klein, waar verschillende ondernemers en start-ups, kunstenaars en ontwerpers werken? Dan nodigen wij je graag uit voor een kop koffie en een rondleiding op deze locatie in Vlaardingen.

Het terrein van wordt begin 2020 geleverd aan Van Adrighem Group en is volop in ontwikkeling. Het verandert de komende jaren van een industrie- en kantoorgebied naar een woon-, werk- en leefgebied. Vanaf maart 2020 komen er werkruimtes beschikbaar.

Grote en kleinere ruimtes beschikbaar

De werkruimtes verschillen van afmetingen en doeleinden. Er zijn kleinere ruimtes beschikbaar (vanaf 20m2) maar ook hele grote. Er is in totaal zo’n 65.000 m2 aan ruimte beschikbaar. Voor elke ondernemer is er een plekje: kantoor, creatief, werkplaats, opslag, sport/spel, cultuur, et cetera. Wij horen graag wat jouw wensen zijn, dan bespreken we samen de vele mogelijkheden!

Wat kunnen wij je bieden:
Dé plek om te netwerken, te beleven en te creëren;
Toffe betaalbare werkruimtes (vanaf €200,- per maand) op een unieke locatie;
24/7 open voor huurders;
Lunch- en ontmoetingsruimte;
Presentatie- en expositieruimtes;
Openbaar vervoer goed bereikbaar, ook de met auto goed bereikbaar;
Parkeermogelijkheden op eigen terrein.

Heb jij interesse of wil je de mogelijkheden bespreken? Neem contact met ons op.

Kantoorruimte Eindhoven – Stadhuisplein

Jouw tijdelijke werkplek in het voormalige stadskantoor in Eindhoven? Per direct zijn hier mogelijkheden.

Creëer hier je eigen kantoor- of atelierruimte die voldoet aan jouw wensen. Deze locatie is geschikt voor kantoorhouders en voor kunstenaars.

Wil jij graag werken in het centrum van Eindhoven? En vind je het leuk om met anderen een pand te delen? Dit is je kans!

Wat kunnen wij je bieden:
Ruimtes variërend van 10m² tot 15m²;
Flexibiliteit want je krijgt een contract op bruikleenbasis;
Aantrekkelijke maandelijkse kosten vanaf €260,- all-in;
De vrijheid om je eigen plek te creëren.
Heb je interesse in een vrijblijvende bezichtiging of ontvang je graag meer informatie? Neem snel contact met ons op.

Kantoorruimte Rotterdam – Weena

In dit prachtige gebouw, recht tegenover Rotterdam Centraal Station, bieden wij full-service kantoorruimte op zowel de 11e als de 19e verdieping. De luxe uitstraling, het gebruik van hoogwaardige materialen en een verbluffend uitzicht zal er voor zorgen dat uw bezoek uw kantoor niet snel zal vergeten.

We gaan de verdiepingen één voor één verbouwen waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Kleinere huurders kunnen per 1 mei 2020 direct een kantoor van 18 m2 in gebruik nemen, maar grotere huurders kunnen samen met ons de perfecte indeling bedenken en bouwen. Dit is 100% maatwerk tegen de tarieven van standaard kantoorruimte.

 

 

Kantoorruimte Utrecht – Atoomweg

Op zoek naar een kantoor in een bedrijfsverzamelgebouw met een indrukwekkende entree, op 5 minuten afstand van de A2 Utrecht – Amsterdam?,

Op steenworp afstand van de snelweg vind je dit netjes afgewerkte bedrijfsverzamelgebouw met full service concept. Een ideale plek voor jonge ondernemers en groeiende start-ups! De kantoorruimtes in het pand aan de Atoomweg 63 zijn te huur vanaf €495 per maand inclusief servicekosten, koffievoorzieningen en internet, exclusief BTW.

Kantoorruimte Terheijden – Bredaseweg

Business Center Markoever is een karakteristiek bedrijfsverzamelgebouw met bedrijfsruimtes, full service luxe landhuiskantoren, industriële oeverkantoren, flexwerkplekken, representatieve vergaderruimtes en selfstorage. Voorzien van alle faciliteiten om succesvol en zorgeloos te ondernemen. Een thuis voor ondernemers in een landelijke omgeving aan de oever van de Mark; stijlvol ingericht met haard, authentieke trappen en hardstenen vloeren. Het pand is afgewerkt met hoogwaardige energiezuinige materialen en installaties, alles volgens de laatste veiligheidsnormen. Alle ruimtes worden CO² neutraal verwarmd door het gebruik van biomassa en warmtepompen.

Markoever is landelijk gelegen op een perfect bereikbare zichtlocatie in Terheijden, aan de oever van de rivier de Mark, op slechts enkele minuten van de A59, A16 en A27 en op steenworp afstand van Breda. Zowel met de auto als openbaar vervoer is Markoever goed bereikbaar. Op het terrein is voor huurders en bezoekers voldoende gelegenheid om vrij te parkeren. Het is ook mogelijk om een vaste parkeerplaats te huren.

KANTOORRUIMTE
Business Center Markoever biedt zowel moderne, industrieel vormgegeven oeverkantoren, als hoogwaardig afgewerkte stijlvolle landhuiskantoren in een bijzonder en aansprekend gebouw.

Stijlvolle landhuis kantoren
Deze luxe kantoren bevinden zich in het landhuis aan de voorzijde op een zichtlocatie, verdeeld over drie verdiepingen met landelijk uitzicht. De kantoren zijn volledig gemeubileerd, maar bieden voldoende ruimte om een eigen uitstraling te creëren.

Deze kantoren huurt u inclusief:
• In hoogte verstelbare bureaus met ladenblok
• Ergonomische bureaustoel
• Akoestische schuifdeurkast
• Stoffering
• Koeling, ventilatie en verwarming individueel regelbaar per kantoorruimte
• Wi-Fi
• Intern dataverkeer tot een snelheid van 1Gbit/sec.
• Snel internet (minimaal 20Mbit/sec.)
• Separate VoIP-lijn
• Schoonmaak van het kantoor en algemene ruimtes
• Permanente camerabewaking
• 24/7 toegankelijk door middel van elektronisch toegangssysteem
• Receptie en ontvangst van uw bezoekers dagelijks van 08.30- 17.00 uur
• Gebruik van algemene- en vergaderruimtes
• Koffie, thee en gekoeld, gefilterd water
• Verbruiksartikelen pantry en sanitair
• Energieverbruik
• Fair use afvalservice
• Bedrijfsnaam vermelding op het reclamebord
• Parkeerruimte

De luxe landhuis kantoren zijn beschikbaar van 21m² tot 46m² met een vanaf prijs van € 638,- per maand.

Industriële oever kantoren
De oeverkantoren zijn gesitueerd op de eerste etage boven de bedrijfsruimtes en beschikken over moderne faciliteiten. Deze industrieel afgewerkte kantoren zijn bijzonder licht, gestoffeerd en voorzien van airco.

Deze kantoren huurt u inclusief:
• Stoffering
• Koeling, ventilatie en verwarming individueel regelbaar per kantoorruimte
• Intern dataverkeer tot een snelheid van 1Gbit/sec.
• Snel internet (minimaal 20Mbit/sec)
• Separate VoIP-lijn
• Schoonmaak van algemene ruimtes
• Permanente camerabewaking met doormelding aan de meldkamer
• 24/7 toegankelijk door middel van elektronisch toegangssysteem
• Receptie en ontvangst van uw bezoekers dagelijks van 08.30- 17.00 uur
• Gebruik van algemene- en vergaderruimtes, ook in het hoofdgebouw
• Verbruiksartikelen sanitair
• Verwarming en water
• Fair use afvalservice
• Bedrijfsnaam vermelding op het reclamebord
• Parkeerruimte

De industriële oever kantoren zijn beschikbaar van 70m² tot 115m² met een vanaf prijs van € 689,- per maand

Bedrijfsruimte
Markoever beschikt over een aantal vloer verwarmde bedrijfsruimtes. Deze liggen op de begane grond en zijn toegankelijk via een eigen elektrische overheaddeur en loopdeur. Uiteraard is vermelding van uw bedrijfsnaam op de gevel mogelijk.

De bedrijfsruimtes zijn voorzien van een zwaar belastbare, strakke, vloeistofdichte betonvloer en hebben een vrije hoogte van 3 tot 6,5 m. U kunt kiezen uit units van 200 m² tot 975 m², flexibel in te delen naar uw wensen en services. Ideaal voor opslag van bijvoorbeeld handelsmateriaal of gereedschappen, maar ook te gebruiken als werkplaats of atelier. De bedrijfsruimtes zijn ook voor grote transportwagens goed bereikbaar.

Deze bedrijfsruimtes huurt u inclusief:
• Parkeergelegenheid;
• 24/7 toegankelijkheid d.m.v. elektronisch toegangssysteem;
• Permanente camerabewaking;
• Vloerverwarming;
• Aansluiting nutsvoorzieningen;
• Vermelding van uw bedrijfsnaam op het de gevel en het algemeen reclamebord.

De bedrijfsruimtes zijn beschikbaar van 200m² tot 375m² met een vanaf prijs van € 1.175,- per maand.

OVERIGE SERVICES
Wilt u incidenteel of op regelmatige basis gebruik maken van onze flexplekken, uw klanten en bezoek professioneel ontvangen of heeft u behoefte aan het gebruik van een vergaderruimte? Bekijk dan hieronder de verschillende mogelijkheden.

Flexwerken
Voor ondernemers die flexibel willen werken biedt Markoever flexwerkplekken in een moderne kantooromgeving aan. Vraag naar de mogelijkheden.

Virtual office
Markoever biedt de mogelijkheid van een virtual office. Geen kantoorruimte, maar wel een zakelijk, – postadres en/of telefoonnummer. Het bedrijf kan worden ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en indien gewenst kan er tevens gebruik worden gemaakt van een flexplek, dagkantoor of vergaderruimte voor het ontvangen van bezoekers.

Vergaderen
In het pand zijn verschillende smaakvolle vergader-annex trainingsruimtes van diverse afmetingen beschikbaar. De ruimtes zijn voorzien van internet, videoconferentie mogelijkheden, interactieve smartboards en comfortabel meubilair.

Selfstorage
Tenslotte biedt Markoever persoonlijk toegankelijke, verwarmde opslagboxen vanaf 1m³. Er zijn een groot aantal verschillende afmetingen beschikbaar. De opslag is geschikt voor het opbergen van bijvoorbeeld archief, verhuisdozen of inboedel, maar door de elektronische toegangsmogelijkheden is het ook ideaal als webwinkel en klein distributiecentrum.

Of u nou een starter op de ondernemersmarkt bent of een grootzakelijke onderneming heeft, bij business center Markoever kunt u terecht voor al uw office oplossingen. Wij hebben de ruimte voor uw groei!

Kantoorruimte Leeuwarden – Ouddeelstraat

Vrijstaand kantoorpand gelegen direct aan de nieuwe oostelijke invalsweg van Leeuwarden. De locatie maakt deel uit van een kleinschalig industrieterrein achter de Tijnjedyk met een gemêleerd aanbod bedrijvigheid. De locatie is op enkele autominuten van de op- en afritten van de N-31 richting Drachten / Groningen enerzijds en Franeker / Harlingen anderzijds en de A-32 richting Heerenveen / Sneek.

Een ideaal kantoorpand met gratis parkeergelegenheid op eigen terrein. Bij binnenkomst valt meteen de ruim opgezette entree op. Het pand is van beneden tot boven geheel gerenoveerd. Het pand is ruim en licht van opzet.

Huurders mogen vrij gebruik maken van de kantine en vergaderruimte. De kantine is voorzien van keuken met inbouwapparatuur zoals vaatwasser, koelkast, magnetron/oven, etc.

Tot de servicekosten behoren o.a. schoonmaak, glasbewassing, energie en water, warmte, afval en terreinonderhoud. Iedere unit heeft een eigen WiFi toegang.

• Geheel gerenoveerd
• Concurrerende prijzen
• Nabij uitvalswegen
• Gratis parkeergelegenheid
• Ruimtes vanaf 18 m2
• Ruim van opzet
• Representatieve uitstraling
• Fraaie entree
• Kantine met keuken
• etc

Kantoorruimte Rijsenhout – Konnetlaantje

Op steenworp afstand van Schiphol draagt Kamer4 de freelancers en ZZPérs een warm hart toe. Hier wordt de grootste flexibiliteit aangeboden, hier kan je je bedrijf vestigen vanaf de keukentafel, en geleidelijk doorgroeien naar een vaste huur van meerdere kantoren.

Bij Kamer4 kan zowel representatief kantoorruimte als opslag- en verzendruimte en gerelateerd diensten afgenomen worden.

Zowel voor freelancers en kleine bedrijven als voor online detailhandel en online diensten, ik Kamer4 heb je een volwaardig thuisbasis voor je bedrijf waarvan je verder kan groeien. Voor international bedrijven en verspreide teams is Kamer4 ook een praktische oplossing.

Ook kunnen grotere vergaderingen en evenementen plaatsvinden in Kamer4. Vanaf incidenteel gebruik van de ruimte, helemaal door tot aan een privé kantoor, kan alles op een adres geregeld worden, zonder poespas of nare voorwaarden helpen we je met je bedrijf om verder te komen.

Kantoorruimte Nieuw-Vennep – Boekweitstraat

Kamer 79 is een professioneel Coworkcentre, die een warm hart heeft voor zzp’ers en kleine bedrijven. De sfeer is rustig, gezellig en met een lekkere bak koffie of thee erbij is het prima vertoeven.

Bij Coworkcentre Kamer79 kan je als zzp-er terecht om in een sfeervolle omgeving te kunnen werken. Je kan gebruik maken van verschillende faciliteiten. Zowel privé als gedeeld kantoorruimte is beschikbaar

Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving. Gas-, water-, elektra-, en internet- kosten zijn inbegrepen. Netwerk printer/kopieerappaat/scanner aanwezig.

Als coworker krijg je de ruimte: comfortabele, uitnodigende, flexibele, goed uitgeruste en betaalbare ruimte, te gebruiken als kantoor-, vergader-, praktijk- of workshopruimte: tot je beschikking per kamer of per bureau, voor korte of lange termijn. De kosten en hoeveelheid ruimte mag je zelf bepalen, van een privé vaste kantoor voor langere termijn tot een bureau voor een paar uren.

De prijs zoals aangegeven is voor 24/7 toegang, met een eigen sleutel. Andere arrangementen zijn zeker denkbaar.

Als andere nieuwe werken en flexwerken opties onpraktisch blijken, met teveel achtergrondruis, teveel afleiding, en onbeveiligde wifi-verbindingen die niet altijd betrouwbaar zijn, als je wel flexibel wil werken maar nog vind dat er meer moet zijn dan een gratis zitplaats, als je een verwelkomende thuisbasis voor je werk wil hebben, wees dan welkom. Neem contact op, we zetten de koffie klaar.

Kantoorruimte Utrecht – Leidseveer

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Hamar, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Utrecht kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Utrecht – Papendorpseweg

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Secoya, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Utrecht Papendorp kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Rotterdam – Wilhelminaplein

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Kazakh, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Rotterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Rotterdam – Weena

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Huli, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Rotterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Rotterdam – Coolsingel

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Mursi, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Rotterdam aan de Coolsingel kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Rotterdam – Blaak

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Asaro, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Rotterdam Blaak kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Den Haag – Kalvermarkt

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Maori, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Den Haag kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Eindhoven – Flight Forum

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Masai, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Eindhoven kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Capelle aan den IJssel – Rivium Quadrant

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Changpa, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Capelle aan den Ijssel kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Amsterdam – Jachthavenweg

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Aboriginals, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Amsterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Onderstaande kantoorruimte is per juni 2020 beschikbaar:

Oppervlakte: 700 m² (in units vanaf 100 m²) (totaal 130 werkplekken)
Huurprijs € 65.000,- per maand (€ 780.000,- per jaar)
Inclusief 6 parkeerplaatsen.
Korte en flexibele huurperiode bespreekbaar.

Kantoorruimte Schiphol – Thomas R. Malthusstraat

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Chukchi, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Amsterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Amsterdam – Claude Debussylaan

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Kirgiezen, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Amsterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Amsterdam – Raamplein

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Mosuo, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Amsterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Amsterdam – Prins Bernhardplein

Deze high-class werkplekken zijn geïnspireerd door de Suri, een stam wiens fascinerende tradities en artefacten zorgen voor een constante bron van inspiratie tijdens uw bezoek.

Huur een kantoor voor een dag, een week, een maand, een jaar of langer. Of u nu alleen werkt of ruimte nodig heeft voor 100 mensen, bij dit kantoor in Amsterdam kiest u de manier waarop u wilt werken.

Kantoorruimte Zwolle – Dr. Stolteweg

Dichtbij het Isala Ziekenhuis, aan de Oostkant van Zwolle, staat een vrijstaand kantoorgebouw met de naam “Einstein”. Het pand is in 1988 gebouwd en is gesitueerd op een kavel van circa 1.911 m2. Het gebouw heeft een vrij verhuurbaar oppervlak van circa 2.370 m2. Die oppervlakte is verdeeld over vier bouwlagen met op de vijfde bouwlaag een technische ruimte.  We hebben op het moment 595 m² beschikbaar voor verhuur.

Units vanaf ca. 150 m² voor € 1.500/mnd all-in.

Het kantoorgebouw is gelegen op bedrijventerrein Oosterenk en heeft 45 eigen parkeerplaatsen. De locatie is perfect bereikbaar vanwege de optimale ligging aan de ringweg Ceintuurbaan en de A28. Bovendien is het kantoorgebouw aan de Dr. Stolteweg goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Kantoorruimte Rotterdam – Westplein

Unieke monumentale kantoorruimte voor innovatieve start-ups en scale-ups. Dit is dé hub voor dynamisch, jong en ondernemend Rotterdam, tussen de welgestelde Rotterdammers in het Scheepsvaartkwartier. Deze vooruitstrevende community van gelijkgestemde ondernemers heeft als doel 'co-creatie' en het creëren van meerwaarde door kennis, kunde en netwerk te delen. Dit prestigieuze full service kantorenpand ligt aan de Veerhaven, met een schitterend uitzicht op De Erasmusbrug, De Maas en Hotel New York. Er zijn diverse werkplekken en werkkamers beschikbaar, waarbij alles full-service wordt aangeboden.

Bij deze Coworking space zijn de mogelijkheden met betrekking tot het huren van een eigen privékantoor zeer divers. Je huurt op deze locatie zowel een kleine als grote kantoorruimte voor meerdere personen. De locatie levert full-service eigen afsluitbare kantoorruimtes, die in alle behoeftes als moderne kantoorgebruiker voorzien. Daarnaast zijn er vergaderruimtes waar men gebruik van kunt maken.

Dit kantoor is van alle gemakken voorzien en beschikt, het bedrijf beschikt over de volgende faciliteiten:
– Snel internet
– Bemande receptie
– Koffie & thee
– 24/7 toegang
– Diverse vergaderruimten
– Printmogelijkheden
– Een grote gezellige ruimte
– Flexibel huurcontract
– Eigen postvakken

Deze plek is dé place to be voor startups, ondernemers en freelancers. Laat je contactgegevens achter en kom langs voor een rondleiding!

Kantoorruimte Amsterdam – Keizersgracht

Dit monumentale grachtenpand is het voorbeeld van de moderne kantoorruimte, waarin zich een community van enthousiaste ondernemers en bedrijven bevindt. Het betreft een zeer levendig pand op een prachtige centrale plek in Amsterdam met de juiste professionele uitstraling. Dit kantoor staat voor kantoorruimte waarin huurders een comfortzone vinden en genieten van de tijd die men doorbrengt op de werkvloer. Om dit te bewerkstelligen vaart men met de bedrijfsboot, is er standaard een vrijdagmiddagborrel, worden verschillende evenementen en workshops gehouden en is er een hechte community waarin iedereen elkaar verder helpt.

Bij deze Coworking space zijn de mogelijkheden met betrekking tot het huren van een eigen privékantoor zeer divers. Je huurt op deze locatie zowel een kleine als grote kantoorruimte voor meerdere personen. De locatie levert full-service eigen afsluitbare kantoorruimtes, die in alle behoeftes als moderne kantoorgebruiker voorzien.

Dit kantoor is van alle gemakken voorzien en beschikt, het bedrijf beschikt over de volgende faciliteiten:
– Snel internet
– Bemande receptie
– Koffie & thee
– 24/7 toegang
– Diverse vergaderruimten
– Printmogelijkheden
– Een grote gezellige ruimte
– Flexibel huurcontract
– Eigen postvakken

Deze plek is dé place to be voor startups, ondernemers en freelancers. Laat je contactgegevens achter en kom langs voor een rondleiding!

Kantoorruimte Amsterdam – Herengracht

Dit van origine Amsterdamse Coworking concept is opgericht vanuit de verbazing waarom huurders kiezen voor een inspiratieloze "typische ouderwetse kantooromgeving". Deze coworking space staat voor kantoorruimte waarin huurders een comfortzone vinden en genieten van de tijd die men doorbrengt op de werkvloer. Om dit te bewerkstelligen vaart men met de bedrijfsboot, is er altijd een vrijdagmiddagborrel, zijn er inspirerende events, is er dagelijks een gezamenlijke lunch en draait er een groeiprogramma voor ondernemers. Dit is géén typische kantoorruimte, maar een plek waar je graag komt en jouw passie voor groei deelt met gelijkgestemden.

Bij deze Coworking space zijn de mogelijkheden met betrekking tot het huren van een eigen privékantoor zeer divers. Je huurt op deze locatie zowel een kleine als grote kantoorruimte voor meerdere personen. De locatie levert full-service eigen afsluitbare kantoorruimtes, die in alle behoeftes als moderne kantoorgebruiker voorzien.

Dit kantoor is van alle gemakken voorzien en beschikt, het bedrijf beschikt over de volgende faciliteiten:
– Snel internet
– Bemande receptie
– Koffie & thee
– 24/7 toegang
– Diverse vergaderruimten
– Printmogelijkheden
– Een grote gezellige ruimte
– Flexibel huurcontract
– Eigen postvakken

Dit kantoor is de place to be voor bedrijven die toe zijn aan de volgende stap. Wij laten je graag het prachtige pand een keer zien. Vul het contactformulier in en boek een rondleiding!

Kantoorruimte Rotterdam – Marten Meesweg

Breng uw bedrijf naar grote hoogte met een flexibele kantoorruimte op de bovenste gelegen verdiepingen van MM25, een prachtig pand in Rotterdam. Op de zesde en zevende verdieping van het onlangs gerenoveerde gebouw vindt u een prachtig ontworpen ruimte. Het nieuw aangelegde groen bij de ingang van het pand zorgt voor een positieve eerste indruk.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Het center is per auto gemakkelijk te bereiken via de A20. Rotterdam Airport ligt op slechts 15 minuten rijden en u bent binnen 45 minuten op Schiphol.

Kantoorruimte Weesp – Flevolaan 8

Aan de goed verzorgde buitenschil van de bedrijventerrein Noord in Weesp, op steenworp afstand van de woonbebouwing Acquamarin ligt dit kantoorgebouw met een ENERGIELABEL A! Kantoorunits te huur vanaf 82 m2. (In totaal 728 m2)

Het object is goed verzorgd en kent enkele ruimten met een “industriële look and feel”. De kantoorruimten zijn voorzien van vloerbedekking, databekabeling (cat. 5), airconditioning, prettig daglicht en er ligt een glasvezelverbinding. Door de indeling van het object is zowel huur van units als huur in zijn geheel mogelijk. Ook zijn eventuele aanpassingen door verhuurder bespreekbaar.

KORTOM: EEN UITSTEKENDE LOCATIE  IN METROPOOL AMSTERDAM, TEGEN LOCALE PRIJZEN

Kantoorruimte Hoofddorp – Saturnusstraat

Dit recentelijk gerenoveerde businesscentrum in Hoofddorp trekt een veelvoud van professionals en bedrijven aan, die op zoek zijn naar: flexplekken, vergaderlocaties en/of conferentiezalen. Het is gelegen in de Transpolis.  Na een productieve dag kunt u goed bijtanken en ontspannen in één van de vele eetgelegenheden en hotels van grote naam in de directe omgeving.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De kantoorruimten liggen op slechts 50 meter lopen van het treinstation. Vanaf het station bent u zo op Schiphol of in hartje Amsterdam.

Kantoorruimte Utrecht – Atoomweg 474

Kantoorruimte in Utrecht te huur. Adres: Atoomweg 474, 3542 AB Utrecht

– Kantoorruimte van 364 m2
– Units vanaf 65m2
– Prijs € 69,- per m2 per jaar
– Totaalprijs huur € 1950,- per maand excl G/W/L
– Huur inclusief aansluitende magazijnruimte mogelijk
– Inclusief parkeerplaatsen
– Flexibele betaling en/of borgstelling mogelijk

Introductie
Functioneel en flexibel kantoorgebouw met ruime entree naast de A2 in Utrecht. De Atoomweg ligt op bedrijventerrein Lage Weide aan de rand van Utrecht direct aan de A2. Op Lage Weide zijn naast lokale ondernemingen tevens (inter)nationale bedrijven zoals Ziggo, HEMA en Pepsico gevestigd. Oplever- en afwerkingsniveau flexibel en in overleg. Flexibele betalingsregelingen mogelijk, waaronder deelneming in bijvoorbeeld start-up.

Vloeroppervlak (VVO)
Totaal ca. 364 m2 kantoor- en/of trainingsruimte of showroom verdeeld over de begane grond en de 1e verdieping. Deelverhuur is mogelijk vanaf ca. 65 m2
Aansluitend is het mogelijk om flexibele magazijnruimte (tot maximaal 300 m2) te huren.

Huurprijs kantoorruimte
€ 69,- per m2 per jaar exclusief BTW. Magazijnruimte € 45,- m2 per jaar.

Bereikbaarheid
Het gebouw is uitstekend bereikbaar met de auto, de op- en afritten van de A2 zijn binnen twee minuten bereikbaar (< 500 meter). Bushalte voor de deur met directe verbindingen van en naar Centraal Station Utrecht en Station Maarssen.

Parkeren
Het gebouw beschik over een eigen parkeerterrein inclusief 5 tot 10 parkeerplaatsen. Er kan ook geparkeerd worden op de openbare weg.

Opleveringsniveau
De ruimte wordt in huidige staat opgeleverd voorzien van o.a.
– Bestaande vloer-, wand- en plafondafwerking inclusief inbouwarmaturen, systeemplafond en inbouwkastruimte
– Pantry
– Toiletgroepen
– Airconditioning
Upgraden van het afwerkingsniveau door verhuurder is bespreekbaar. De verhuurder is een totaalinrichter welke in overleg elk gewenst opleverniveau kan realiseren.

Servicekosten
Een nader overeen te komen verrekenbaar voorschot voor o.a.:
– Verbruik gas, water en licht
– Onderhoud installaties
– Afvalverwerking
– Terrein onderhoud

Huurtermijn
In overleg.

Huurbetaling
Per maand vooruit, in overleg.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling
In overleg met de verhuurder zal de hoogte van de bankgarantie nader worden bepaald. Flexibele afspraken ten aanzien van betaling en borgstelling mogelijk in overleg.

BTW
Partijen opteren voor een met BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

Aanvaarding
In overleg, kan direct.

Kantoorruimte Roermond – Looskade

Het business center Roermond Looskade is zowel stijlvol als praktisch. Het is een iconisch rond gebouw met prachtig uitzicht op de rivier de Maas. In de nabije omgeving vindt u een ruime keuze aan winkels en restaurants op loopafstand. Ideaal voor een informele lunch met klanten. Aan de overkant van de weg trekt de populaire designersoutlet veel bezoekers.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De belangrijkste uitvalswegen, waaronder de A73 en A2, liggen om de hoek liggen. Te voet, via het centrum, bent u binnen 15 minuten bij het treinstation van Roermond.

Kantoorruimte Hilversum – Olympia

Het Business Center op het bedrijventerrein van Hilversum is gelegen in een toonaangevend complex, met aan de ene kant uitzicht over de stad en aan de andere zijde over het uitgestrekte Smithuyserbos. Hilversum is de mediastad waar de belangrijkste radio- en televisiestations gevestigd zijn, waaronder ook vele Nederlandse publieke en commerciële omroepen.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Makkelijk bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, want het center ligt nabij de A27 en treinstation Hilversum Sportpark.

 

Kantoorruimte Breda – Ceresstraat

Het business centre in Breda is gevestigd in een modern kantoorgebouw aan de Ceresstraat, in het hart van de stad. In de nabije omgeving zijn ook banken, consultancybureaus en producenten van consumptiegoederen te vinden. Breda is uitgegroeid tot een regionaal dienstencentrum en een centrale ontmoetingsplaats waar u kunt netwerken.

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De ligging tussen de havens van Rotterdam en Antwerpen en de uitstekende verbindingen over de weg en per spoor maakt dit de perfecte combinatie om zowel mensen als goederen snel en efficiënt te vervoeren.

Kantoorruimte Breukelen – De Corridor

Het center Breukelerwaard ligt ten noordwesten van Utrecht, in een modern gebouw met uitzicht op groenvoorzieningen dat goed zichtbaar is vanaf de snelweg. Het gebouw kenmerkt zich door een diversiteit aan huurders uit sectoren variërend van financiële diensten, e-commerce tot callcenter-recruitment. De kantoorruimtes in het business center zijn uitstekend te bereiken voor forenzen.

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De kantoorruimte ligt op loopafstand van station Breukelen met treinverbindingen naar Amsterdam en Utrecht. Daarnaast ligt het direct aan de A2 tussen Amsterdam en Utrecht;

Kantoorruimte Amersfoort – Smallepad

Zoet u een kantoorruimte met uitstekende bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid? Dan kan bij het kantoor ‘Between’. Dit is het meest complete kantoorgebouw van Amersfoort! Bent u op zoek naar een kantoor voor twee personen of heeft u interesse in grotere kantoorruimtes? Het kan allemaal en zelfs op flexibele basis.

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Het Business Center is centraal gelegen, met zowel de binnenstad als het centrum van Amersfoort, op loopafstand.  Tevens is de locatie goed te bereiken met de auto en beschikt over een parkeergarage.

Kantooruimte Breda – Heusing

Kantoorruimte (Industrieterrein Takkebijsters) 265 m2 in units vanaf 35 m2
Algemene inrichting; centrale entree/hal met sanitair, systeem plafonds met TL verlichting en mechanische airco in kantoorruimten, optie gemeubileerd, optie gezamenlijke vergaderruimte, alarm/bewakingsdienst, rolluiken, parkeerplaatsen (6+6) op eigen terrein.

Huurprijs vanaf €85/m2jaar excl. BTW en servicekosten. Aanvaarding in overleg.

Begane grond; kantoorunit 50 m2 + 65 m2
Verdieping; kantoorunit 35 m2 + 115 m2 (incl. eigen kitchenette-pantry)

Ligging op industrieterrein Takkebijsters, dichtbij in- en uitvalswegen en aansluiting op A27.
Goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

Kantoorruimte Amsterdam – Keizersgracht

Wilt u indruk maken op uw klant? Dat kan aan de Keizersgracht in Amsterdam? Dit historische kantoor beschikt over vele unieke kenmerken. Het centrum van de stad is een uiteenlopende gemeenschap van internationale bedrijven tot start-ups. Het beschikt over; snelle wifi, een buitenruimte en een ondernemende community. 

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

In de omliggende straten vindt u een rijke combinatie van erfgoedgebouwen en al uw moderne voorzieningen. Het ligt op slechts 2 minuten van de dichtstbijzijnde tramhalte en op 15 minuten rijden van de Zuidas.

Kantoorruimte Zwolle – Grote Voort

De kantoorruimte is gelegen in het Trade Centre van Zwolle. De kenmerkende architectuur geeft het een bijzondere bijdrage aan het stadsaanzicht van Zwolle. Van buiten is het een opvallend hoekig gebouw, die is gesitueerd in een prachtig aangelegd bedrijvenpark. Van binnenuit heeft u een geweldig uitzicht op de IJssel en het omliggende gebied.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De A28 biedt uitstekende verbindingen met de regio. De oude binnenstad ligt op slechts tien minuten afstand lopen. Vanaf hier kunt u de trein nemen.

Kantoorruimte Eindhoven – Anderlechtstraat

Bij dit kantoor in Eindhoven Noord komt je onderneming tot zijn recht door de zakelijke, moderne uitstraling. Bovendien ligt Place for Bizz Eindhoven Noord direct aan de Kennedylaan en is het daarmee direct ontsloten op de A50 en de A2. Werken op een mooie én zichtbare locatie in de stad? There’s always place for success.

Direct aan belangrijke verkeersader (Kennedylaan) naar het noorden, daarmee direct ontsloten op A50 en A2
Pand met een zakelijke allure en uitstraling
Dé perfecte plek voor uw (neven)vestiging
Ruime gratis parkeergelegenheid
Voor een ontspannende wandeling een klein parkje in de nabijheid
Representatieve entree met continu bemande receptie
Compleet vernieuwde representatieve vergaderfaciliteiten
Mooie nieuwe ‘in-house’ lunchfaciliteit met zomerterras
Carwash, tankstation en een supermarkt pick-up point nabij

Kantoorruimte Rotterdam – Weena

Het business centre Weena-Zuid is gevestigd in het multifunctioneel WNA-gebouw dat centraal is gelegen in het zakelijke hart van Rotterdam. Het gebouw ligt heel strategisch in het dynamische, internationale centrum van deze havenstad, met uitzicht op een voetgangersgebied, midden tussen een groot aantal toonaangevende Nederlandse en internationale bedrijven

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Ligt vlakbij station Rotterdam Centraal. Heeft uitstekende verbindingen met Amsterdam en Den Haag en met landen als België en Frankrijk, zowel met de trein als met de auto via de A13 en de A4.

Kantoorruimte Amsterdam – Laarderhoogtweg

Dit business center ligt in het zuidoostelijk deel van Amsterdam, met de Johan Cruijff Arena om de hoek. Het center biedt een moderne werkomgeving, met veel marmer, glas en natuurlijke lichtinval. In de nabijheid bevinden zich kantoren zowel nationale als internationale kantoren o.a.; ING, BT, Cisco, Adidas, Reebok en Honeywell.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Het is uitstekend te bereiken via de A9. Het centrum ligt op 5 kilometer afstand en luchthaven Schiphol op 20 kilometer. Diverse trein- en metrostations op loopafstand.

Kantoorruimte Utrecht – St Jacobsstraat

Het business center ligt in het levendige centrum van Utrecht. Alle gebruikelijke voorzieningen, die de stad Utrecht te bieden heeft, liggen op loopafstand. Bijvoorbeeld winkels (als de Bijenkorf), restaurants, cafés en het theater. Daarnaast vindt u alle soorten bedrijven, van banken tot zakelijke dienstverleners en dit allemaal in het centrum van Nederland.

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De bereikbaarheid is uitstekend. De A12 ligt dicht in de buurt, en biedt toegang tot A2, A27 en A28. Met de bus bent u binnen 10 minuten op het station.

Kantoorruimte Amersfoort – Piet Mondriaanplein

Het kantoor is centraal gelegen op de begane grond van NS-station Amersfoort en maakt deel uit van het Station2Station netwerk. U vindt hier een ruime, geavanceerde business lounge, vergaderruimten en flexibele werkplekken. Een professionele receptie staat tot uw beschikking.Werken in luidruchtige openbare ruimten behoort tot het verleden.

Huurmogelijkheden

Kantoorruimte
Flexplek
Coworking
Vergaderruimtes
Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

Het kantoor biedt een directe treinverbinding naar en van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.

Kantoorruimte Den Bosch – Willemsplein

Door de chique zakelijke afwerking heeft het business center, aan het Willemsplein in Den Bosch, de zakelijke uitstraling die u zoekt. Met de ligging recht tegenover het Paleiskwartier, bent u op slechts op 5 minuten loopafstand verwijderd van een breed aanbod aan restaurants en andere voorzieningen in het stadscentrum. Tevens zijn er vele ondernemingen gevestigd

Huurmogelijkheden

 Kantoorruimte
 Flexplek
 Coworking
 Vergaderruimtes
 Virtueel kantoor

Ligging kantoorruimte

De ligging is uitstekend. Het treinstation ligt op loopafstand, waardoor het zeer aantrekkelijk is om met de trein te reizen. Toch is de locatie ook goed met de auto te bereiken.

Kantoorruimte Utrecht – Europalaan

De kantoren bevinden zich op de 6e etage van het pand aan de Europalaan in Utrecht. Wil jij ondernemen in een omgeving met leuke ambitieuze buren waarmee je in de algemene ruimte gezellig kunt tafeltennissen tussen de bedrijven door?

Groot voordeel van deze locatie: Het is heel representatief én zeer betaalbaar!

Keurige kantoorkamers op een gang met leuke andere ondernemers. Er ligt nette vloerbedekking en de meeste kamers zijn voorzien van een mooie glazen deur. De kantoorkamers zijn voorzien van airco en verwarming. De ramen kunnen in de zomer (en buiten de zomer om) open voor meer zuurstof. Er is supersnel glasvezel internet aanwezig en inbegrepen in de zeer lage maandhuur.

Kantoorruimte Almere – Randstad

Ventana kenmerkt zich door haar opvallende glasgevel op de kop, gericht op de Randstaddreef. Hierdoor heeft u vanuit het gebouw een wijd uitzicht. Anderzijds kunt u hierdoor vanaf de Randstaddreef juist een blik op het interieur werpen. Vooral wanneer het donker is, geeft dit een schitterend effect.

Het gebouw beschikt over twee verdiept gelegen entrees die middels de trap of lift toegang bieden tot de kantoorvloeren. De kantoorvloeren zijn kolomvrij, wat de vloeren licht en overzichtelijk maakt. Het sanitair en de pantrys bevinden zich nabij de entree. De grote vloeren lenen zich bij uitstek voor het nieuwe werken, maar zijn door de stramienmaat zeer goed in te delen. Het gebouw heeft een oppervlakte van 4.400 m².

Op dit moment is op de vierde verdieping 1.100 m² beschikbaar voor verhuur.

Deelverhuur is al mogelijk vanaf 851 m².

Kantoorruimte Den Haag – Oude Middenweg

Palazzo Giardino is een modern kantoorgebouw op zichtlocatie langs de Rijksweg A4 (Delft – Den Haag – Amsterdam). Door strategische ligging, aan de rand van het bedrijventerrein Forepark, nabij verschillende snelwegen (A4, A12 en A13), is Palazzo Giardino een aantrekkelijke vestigingslocatie.

De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 543 m² op de zesde verdieping.